hoi,
wij zijn koppel, ik 50, zij 44, en waren onlangs op het strand. We zagen daar een dame met nogal kleine maar conventionele bikini en dit startte een leuke dialoog tussen mij en mijn echtgenote...
... het kwam er op neer dat ik haar graag eens in een micro-bikini wou zien op het strand wou zien.
Ze was op zich niet tegen het idee, maar vertelde me dat ze het niet durft. en nu dacht ik zo: mss durst ze het wel als er nog ( zeg maar : zo'n beetje de meerderheid) dames in micro-bikini zouden rondlopen ( het gaat hier dus niet over een echt naaktstrand... ).
Kent iemand zo'n strand, plas of zwembad ergens in Europa, en meer bepaald in de Benelux waar we dat eens kunne proberen.
Groetjes,
J. can Classycouple
hoi,
wij zijn koppel, ik 50, zij 44, en waren onlangs op het strand. We zagen daar een dame met nogal kleine maar conventionele bikini en dit startte een leuke dialoog tussen mij en mijn echtgenote...
... het kwam er op neer dat ik haar graag eens in een micro-bikini wou zien op het strand wou zien.
Ze was op zich niet tegen het idee, maar vertelde me dat ze het niet durft. en nu dacht ik zo: mss durst ze het wel als er nog ( zeg maar : zo'n beetje de meerderheid) dames in micro-bikini zouden rondlopen ( het gaat hier dus [b]niet[/b] over een echt naaktstrand... ).
Kent iemand zo'n strand, plas of zwembad ergens in Europa, en meer bepaald in de Benelux waar we dat eens kunne proberen.
Groetjes,
J. can Classycouple