Het lijkt erop dat je cookies en/of javascript niet ingeschakeld hebt, zonder deze middelen kun je helaas niets doen op onze website.
Hoelaat waren jullie vrijdag dan in het bubbelbad, en zijn jullie nog naar de bar geweest ? schreef: hello reddevil, wij waren vrijdag en zaterdag ook (naakt)in het bubbelbad en de sauna in de carlton maar wij zagen meer badkledij dan naakt
waar zijn al die mensen die het over die partijtjes spreken in de hotels..wij hebben hier wienig van gemerkt.
Sorry voor de badkleding, mijn vrouw en ik zijn ( nog) geen swingers. En hadden stiekum gehoopt op een actiever stel die ons hopelijk zou benaderen. Wij hebben absoluut geen problemen met het leggen van contacten en ons gezellig in te passen in de situatie, maar de stap om actief naar een vreemd stel te doen vinden wij zeer moeilijk en ook wel weer spannend. Het weekend in Utrecht was zeer plezierig voor ons op sexueel gebied door alle prikkels. Waardoor meerdere keren vurige sex op een dag niet uitbleven.poesje1959 schreef: hello reddevil, wij waren vrijdag en zaterdag ook (naakt)in het bubbelbad en de sauna in de carlton maar wij zagen meer badkledij dan naakt
waar zijn al die mensen die het over die partijtjes spreken in de hotels..wij hebben hier wienig van gemerkt.

Nou lekkerstel3440,lekkerstel3440 schreef: Wij gaan voor het eerst ....iemand enig idee of er een drescode is??oftewel wat moet ik aan!!!!..
waar bedoel je op de beurs of in het hotel??lekkerstel3440 schreef: Wij gaan voor het eerst ....iemand enig idee of er een drescode is??oftewel wat moet ik aan!!!!..