Hoi,
Ik ben een single van 24, en zou graag de zaterdag naar de beurs gaan. Nu zie ik dat veel attracties waar je contact met anderen kunt maken alleen voor stellen toegankelijk zijn. Zijn er ook plekken waar ik als single wel mag komen waar wat spannends te doen is? of een ontmoetingsplek oid om een setje te vormen?
En wat zou ik als man aan kunnen trekken wat spannend is? voor vrouwen zie ik genoeg staan, maar voor mannen? weet niet hoe dat bijv gaat tussen het gewone beurs gedeelte en de attracties? trek je dan meer uit bijvoorbeeld? ik las bijv over het doolhof waar van alles gebeurd, daar kleed je elkaar terplekke uit? of bijv in het begin al?

En hoe zit het met het bekijken van het hart, is dat in het swingers cafe? of kun je daar als single wel kijken en spelen bij de gloryholes?
Groetjes
Hoi,
Ik ben een single van 24, en zou graag de zaterdag naar de beurs gaan. Nu zie ik dat veel attracties waar je contact met anderen kunt maken alleen voor stellen toegankelijk zijn. Zijn er ook plekken waar ik als single wel mag komen waar wat spannends te doen is? of een ontmoetingsplek oid om een setje te vormen?
En wat zou ik als man aan kunnen trekken wat spannend is? voor vrouwen zie ik genoeg staan, maar voor mannen? weet niet hoe dat bijv gaat tussen het gewone beurs gedeelte en de attracties? trek je dan meer uit bijvoorbeeld? ik las bijv over het doolhof waar van alles gebeurd, daar kleed je elkaar terplekke uit? of bijv in het begin al? :D
En hoe zit het met het bekijken van het hart, is dat in het swingers cafe? of kun je daar als single wel kijken en spelen bij de gloryholes?
Groetjes