45 berichten aan het bekijken - 1 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Profielfoto van
    Anoniem

Zijn er nog ruimdenkende stellen tussen 45-55 die gaan?……..lees enkel over jonge stellen!

Profielfoto van Beginnendstel68-70
    Beginnendstel68-70
    Participant

Ja, oudere mensen schijnen niet gewenst te zijn. Wij zijn overigens wel van plan om te gaan, weten alleen nog niet precies welke dag πŸ™‚

Profielfoto van
    Anoniem

Goed dat jullie gaan!……zelf gaan we ook….NH hotel erbij en laat maar gebeuren πŸ˜‰

Profielfoto van Wijzijnwij
    Wijzijnwij
    Participant

Wij, 51 en 52, gaan ook. Genieten van elkaar en wat op ons pad komt….vrijdag!

Profielfoto van
    Anoniem

Wij zijn trouwens 56 en 48 en gaan op zaterdag en gaan ook genieten van elkaar en idd wat op ons pad komt!

Profielfoto van Camperkoppel
    Camperkoppel
    Participant

Wij zaterdag … 45 en 49
    Andere edities genoeg mensen van onze leeftijd hoor

Wijzijnwij
    Participant

Jammer dat wij dan alleen op vrijdag kunnen…nog 50 plussers die vrijdag gaan?

Profielfoto van
    Anoniem

Zag dat jullie (camperkoppel)veel ervaring hebben met de gloryholes……lijkt ons gaaf, doen en kijken en bekeken worden.

Profielfoto van stel100
    stel100
    Participant

wij komen ook 49 en 55 wie komen we tegen gr nina en jan

Profielfoto van
    Anoniem

Als jullie zaterdag gaan dan komen we elkaar vast tegen πŸ™‚

Profielfoto van
    Anoniem

Mijn mening is dat kamasutra geen leeftijd kent boven de18 uiteraardπŸ‘πŸ‘

Profielfoto van dihlay
    dihlay
    Participant

Wij 49 en 50 gaan ook hoor op zaterdag.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van dihlay dihlay.
    Profielfoto van
    Anoniem

Wij 49 en 44 ook op vrijdag hoop dat me vrouw nu wel in de gloryhole wil lijkt me erg geil

Profielfoto van
    Anoniem

Of eventueel de bioscoop ook erg geil

Wijzijnwij
    Participant

Wij willen ook de gloryhole proberen…ben benieuwd hoe het eraan toe gaat…bios doen we ook en wij gaan ook vrijdag.

Al paar keer geweest, maar genoeg stellen van onze leeftijd gelukkig. Wij stel achter in de 40 gaan ook op vrijdag, doolhof, bios. Erg spannend wie we daar weer ontmoeten …

Wijzijnwij
    Participant

Das gezellig, wij bezoeken dezelfde attractie op dezelfde dag…en we vinden het ook altijd spannend…

Profielfoto van eroticon
    eroticon
    Participant

wij 59 en 60 gaan zaterdag, binnenin neuken krijg ik mn vrouwtje helaas niet voor ,in elk geval wel weer gloryhole en bios,

Wijzijnwij
    Participant

Wij willen ook voor het eerst naar de gloryholes….benieuwd naar. Hoe vullen jullie dat in?

Profielfoto van John Matt
    John Matt
    Participant

Goed uitziend stel geschoren en hygienisch beiden 60+, wie durft ???

Wijzijnwij
    Participant

Wat zouden we moeten durven, John?

Profielfoto van eroticon
    eroticon
    Participant

John ik wil wel, mijn vrouwtje nog niet zo, misschien wel via glory holes (anoniem) of eerst ergens praatje? kontakt? wij gaan zaterdag, jullie ook?

Wijzijnwij
    Participant

Wij willen ook naar de gloryholes en ook de bios, kijken wat en wie we tegenkomen. Wij kunnen alleen op vrijdag…

Profielfoto van jammie stel
    jammie stel
    Participant

Wij stel van 48 weten nog niet of we op vrijdag of zaterdag gaan…

Profielfoto van Playbi
    Playbi
    Participant

Hoop dat me vrouw iets verder wil dan klaaargevingerd worden tijdens d3 liveshow wij zijn 44/49

Profielfoto van megaton
    megaton
    Participant

Man 55 gaat ook, weet nog niet op welke dag.
    Hoop hier te kunnen afspreken?

Profielfoto van megaton
    megaton
    Participant

Ik durf, hoop wel dat het iets geils is

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van megaton megaton. Reden: dacht dat ik reageerde op een persoon
    Profielfoto van spontane man 44
    spontane man 44
    Participant

lijkt mij juist erg spannend en lekker met een ouder koppel en inderdaad er zit geen leeftijds grens boven de 18 jaar dat vind ik ook
    leven en laten leven genieten en laten genieten

Profielfoto van Erotiek
    Erotiek
    Participant

Wij gaan vrijdag ook , voor ons eerste keer op de beurs maar wel actief met andere stellen , ook met vrouw of man ( trio )
    Lijkt ons leuk om alvast voorpret te hebben met andere stellen , vrouw of man !!! Wie weet of het klikt !!

Profielfoto van Susan
    Susan
    Participant

Wij, Erik en Susan , 55 en 45, gaan ook op vrijdagavond

Profielfoto van TMstel
    TMstel
    Participant

Wij gaan op zaterdag!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van TMstel TMstel.
    Profielfoto van Erotiek
    Erotiek
    Participant

Hoi Erik en Susan , gaan jullie voor de eerste keer hier na toe ??

Profielfoto van dihlay
    dihlay
    Participant

Hallo.

Op welke dag gaan er meer ouderen? Wij gingen altijd op zaterdag msar als we hier lezen lijkt het of de meeste ouderen op vrijdag gaan.

Groetjes dihlay

Wijzijnwij
    Participant

Hoi, wij 52 en 51 gaan ook op vrijdagavond. Lekker spelen in de doolhof onder andere. Daarbij hopen we idd leeftijdsgenoten te zien…gaat lukken zo te lezen…

Profielfoto van montie
    montie
    Participant

Wij gaan ook vrijdag

Wij gaan ook weer op vrijdag, inmiddels voor de derde keer. Vorig jaar in het doolhof was het erg spannend en hebben we meer actie mee gemaakt dan we ons vooraf hadden kunnen voorstellen. We kijken er nu al weer naar uit …

Wijzijnwij
    Participant

Hoe leuk zou het zijn als we er dan gelijktijdig binnen zijn….let’s see…spannend!

Profielfoto van
    Anoniem

Wij zijn er!!
    Op zaterdag!

Profielfoto van
    Anoniem

Hoi wij zijn stel V46 / M60 wij gaan op vrijdag. Voor ons 1e keer dus we gaan er voor.
    We zijn er leuk uit ogen jonger zij heeft een mooi lichaam en hij is gespierd en stevig sporten veel en zwaar.
    Kijken hoe HOT het wordt we kijken beiden er naar uit.
    Is er een lekker stel die ons wil begeleiden in deze nieuwe fase?

Profielfoto van Bianca en Jan
    Bianca en Jan
    Participant

Wij beiden 49jaar gaan ook op zaterdag, vorige keer waren er voldoenden stellen van onze leeftijd en heeft de vrouw haar eerste bi ervaring opgedaan wie weet wat wij nu tegen komen

Profielfoto van B&B
    B&B
    Participant

Wij, (m) 48 en (v) 52 zijn er morgen, vrijdag. We hebben er ontzettend veel zin in. Het is onze eerste keer hier. Waarschijnlijk te vinden in het swingerscafe, bios of het doolhof. Teveel leuke dingen 😁
    Wie weet wie we tegen komen….

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van B&B B&B.
    Profielfoto van lekkertje3549
    lekkertje3549
    Participant

Wij zijn er zondag m50 v 35. Zijn er nog leuke stellen die ook op zondag gaan.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van lekkertje3549 lekkertje3549.
    Profielfoto van 2forfun
    2forfun
    Participant

Wij zijn 43 en 45 en gaan op zaterdag. Hoop meer stellen tegen te komen van onze leeftijd! Hebben er veel zin in.

Profielfoto van
    Anoniem

Fijn om te lezen dat er nog genoeg ‘oudere’ stellen gaan op zaterdagavond πŸ™‚

Profielfoto van HenIH
    HenIH
    Participant

Hi wij zsijn van middelbare leeftijd en komen ieder jaar en zeker naar het SC. We zijn er zondagmiddag. Zij draagt een korte rok en hoge hakken en is sliploos, hij draagt wat stoere casual kleding en ook sliploos

45 berichten aan het bekijken - 1 tot 45 (van in totaal 45)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Klik hier om in te loggen