3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Profielfoto van HugoBoss
    HugoBoss
    Participant

Zaterdagnacht waren er twee koppels bij hoofdpodium helemaal links. De jongen had ons nog gevraagd naar de gouden tas. Beide gekleed in het zwart. Andere koppel zij: blond met blauwe ogen, wit tuniek met spijker kleur rok en blauwe sleehakken. Hij met grijze shirt. Na de laaste show nog gezien dat ze samen waren en de dames waren aan het dansen op muziek van dj rond 23:40. Beide heren waren nog door mijn vriendin aangesproken. Herken je je hierin zou je dan bericht kunnen sturen? Ik in hugo boss shirt en jas, dame in spijkerleggings.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Profielfoto van HugoBoss HugoBoss.
    Profielfoto van Firefighter37
    Firefighter37
    Participant

Hoi ik denk dat wij dat zijn, ik heb kort do ker haar, en had zwarte broek en overhend aan en mijn vrouw een zwart jurkje aan blond blauwe ogen, waren rond die tijd bij het hoofdpodium aan het dansen!

Profielfoto van HugoBoss
    HugoBoss
    Participant

Goede morgen firefoghter37,

Ik weet niet zeker of jullie het zijn, de ene koppel was namelijk beide in het zwart gekleed. En de andere koppel was de blonde dame in een witte tuniek eronder een spijker stof/ jurk. Waarvan de jongen in een grijze shirt was.
    Kan zijn dat ik me wat vergis. Maar stonden jullie dan samen te dansen met de andere koppel? De koppels die ik dus zoeken hadden pas daar kennis gemaakt, en ze stonden net naast ons te praten voordat de koppel in het zwart ons naar de gouden tas van sdc vroegen ( net voor de laatste act begon om 23:00) Wat erin zat en of zij anders het abonement over mochten kopen voor een x bedrag.
    De blonde dame met witte tuniek, zei tegen de koppel, die beide in het zwart waren, dat zij als koppel niet verliefd of een vaste relatie hadden. Dus ik weet niet zeker of jij/ jullie dat bent/zijn.
    Ergens was er een soort vonk tussen de blonde dame en mij, helaas kwam het niet tot een gesprek door omstandig heden en dus geen namen of nummers kunnen uitwisselen . En toch zou ik haar graag terug vinden. Ik hoopte namelijk dat zij of de koppel in het zwart met wie ze hadden kennisgemaakt hier tegen zou komen en alsnog met de blonde dame kennis kon maken via facebook oid. Mocht jij of je vrouwtje haar kennen dan zou ik je dankbaar zijn. Ze zit in mijn netvlies gebrand hoe ze me aan keek en de hele tijd naar me glimlachte. Ik zou haar zo herkennen als ik haar weer zou zien. 🙂

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door Profielfoto van HugoBoss HugoBoss.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Klik hier om in te loggen