1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Profielfoto van Soulmates 41v48m
    Soulmates 41v48m
    Participant

Koppeltje gezocht die zaterdag avond in swingerscafe waren in het doolhof ze waren in de ruimte waar stellen op matrassen lagen en stonden rechts als je binnenkwam er stonden mensen in u vorm rond de matrassen we zijn naast jullie komen staan en ik de man ben over de vrouw haar poep beginnen te wrijven en onder haar kleedje of rokje jullie waren bezig te friemelen met ander stel en hebben jullie gedraait naar ons de vrouw is me beginnen te strelen en zachtjes in mn hals te bijten je wou mn broek open en ging op je knietjes zitten je man was ondertussen met mn vrouw bezig te tongen en te friemelen ik zei je dat ik ging komen je deed lekker voort nadien zei je in mn oor je kwam zo snel en wou me nog tongzoenen waarbij ik al lachend zei euhhhh en je me nog bedankte ,we zijn toen ieder onze eigen weg gegaan vrouwtje hier had kleedje aan met orchideeën motief en jeansjasje de man zei dat ze zo lekker was , ik denk dat ik de avond zelf nog met de man praatje heb gemaakt als we samen uit de toiletten kwamen en het papier was op en hij nam nadien de verkeerde deur terug de toiletten in in plaats van naar het swingerscafe te gaan

Grt

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Klik hier om in te loggen